Повернення та обмін:

Кожен споживач має право протягом 14 днів обміняти або повернути отриманий товар, якщо не задовольнив його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний для призначення.

Обмін або повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Споживач зобов'язаний:

  • Використовувати товар за цільовим призначенням і виконувати правила, встановлені в експлуатаційній документації.

Умови повернення або обміну товару:

  • Споживач має право на обмін/повернення товару належної якості протягом десяти чотирьох днів, не враховуючи день покупки.
  • Споживач має право обміняти/повернути непроданий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якому він був придбаний.
  • Обмін/повернення товару виготовляється при умовах, що він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  • Покупець має право обміняти/повернути товар належної якості, він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також якщо розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.
  • Покупець має право обміняти/повернути товар неналежної якості, для того, щоб вимоги були представлені, покупець повинен пред’явити розрахунковий документ із зазначенням про дату продажу товару, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, - технічний паспорт або інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Порядок обміну і повернення Товару Одержувачем (Користувачем, Платником).

  • Обмін та повернення товару (в тому числі при розірванні договору купівлі-продажу) в порядку Закону України «Про захист прав споживачів». Користувач, зокрема, також зобов’язаний належним чином надійно упакувати відправлення зовні та в середині, або товар не пошкоджений у процесі транспортування.
  • При отриманні Товару поштою, повернення такого Товару (в тому числі, при розірванні договору купівлі-продажу), оплата поштою. Платник: 3-е особа за безготівковим розрахунком.
  • Для мінімізації ризиків випадкового пошкодження товару при пересиланні Продавця Користувач (Споживач) повинен перед таким направленням описати зовнішній вигляд товару разом з представником перевізника шляхом складання відповідного акту. У разі необхідності з'ясування проблеми в роботі товару, в телефонному режимі зі Споживачем може уточнюватися інформація про наявний недолік.
  • Користувач (Споживач) зобов'язаний оглянути товар (його зовнішній вигляд, кількість, якість, комплектність) разом із розрахунковим документом при отриманні замовлення (посилки) в присутності представника Перевізника, в тому числі й при отриманні товару, що повернувся після гарантійного обслуговування. Претензії Користувача (Споживача) до Продавця щодо товару, який отримано через кур'єрську службу (Нова Пошта, Міст Експрес тощо) з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару, мають бути зафіксовані Користувачем (Споживачем) одночасно з представником кур'єрської служби шляхом складання письмового документа, в якому відображаються виявлені пошкодження. В інших випадках претензії щодо пошкодження товару в процесі транспортування перед'являються до перевізника.
  • Прийняття Користувачем (Споживачем) Товару без складання з представником кур’єрської служби письмового документа з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), який виявлений при отриманні товару, є підтвердженням наявності у Користувача (Споживача) будь-яких претензій до Продавця та/або Адміністратора. якості або будь-яких характеристик такого Товару, будь-яких характеристик (колір, габарити і та ін.).
  • Повернення коштів накопичено за безготівковим розрахунком.
  • Користувач (Споживач) може здійснити повернення/обмін товару за адресою: Україна, 42600, Сумська обл., м.Тростянець, вул.Леоніда Татаренка, буд.11а, кв.43 або відправити його кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес) тощо)